Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD (K64T) (2001.08-2005.11) 90km » C5G006ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.5 Td (k64t) (2001.08-2005.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5G006ABE ABE

C5G006ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5G006ABE
Cylinderek hamulcowy C5G006ABE
C5G006ABE
abe C5G006ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5G006ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5G006ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5G006ABE abe
19.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5G006ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN5900427209862
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5G006ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD CONSUL, ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, GRANADA, GRANADA II, ORION III, SIERRA, SIERRA I, SIERRA II 1.3-2.8 08.70-06.07
numery OEM:
FORD      1 006 011
FORD      1 126 532
FORD      6 196 051
FORD      91AB-22-61AA
FORD      95AB 2261 AA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5G006ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.