Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5G036ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5G036ABE ABE

C5G036ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5G036ABE
Cylinderek hamulcowy C5G036ABE
C5G036ABE
abe C5G036ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5G036ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C5G036ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 22,2
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427210141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5G036ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI 1.1-2.8 12.75-03.05

Cylinderek hamulcowy C5G036ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5G036ABE producenta ABE

FORD

1006012, 1113980, 1133442, 6088234, 6196053

numery OEM:
FORD      1 006 012
FORD      1 113 980
FORD      1 133 442
FORD      6 088 234
FORD      6 196 053
HYUNDAI      58330-31010

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5G036ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.