Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9A014ABE abe

Pompa hamulcowa C9A014ABE ABE

C9A014ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9A014ABE
162.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9A014ABE

producent:

ABE

dla numeru artykułu 1325
otwór Ø [mm] 22,2
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
nr EAN 5900427247116
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9A014ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2/23,8mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN, CADDY III 1.2-3.6 02.03-

Pompa hamulcowa C9A014ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hamulcowa C9A014ABE producenta ABE

SEAT

1K1614019D, 1K1614019K

VOLKSWAGEN

1K1614019, 1K1614019A, 1K1614019D, 1K1614019K, 1K1619014

SKODA

1K1614019D, 1K1614019K

AUDI

1K1614019D, 1K1614019K

numery OEM:
AUDI      1K1 614 019 D
AUDI      1K1 614 019 K
SEAT      1K1 614 019 D
SEAT      1K1 614 019 K
SKODA      1K1 614 019 D
SKODA      1K1 614 019 K
VOLKSWAGEN      1K1 614 019
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 A
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 D
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 K
VOLKSWAGEN      1K1619014
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9A014ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.