
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 12 |
| nr EAN | 8427769089459 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający wału, wał korbowy 15037900 AJUSA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
026103051A, 026103051B, 049103051D, 052103051, 052103051A, 056103051D, 068103051A, 068103051G, 068103051P, 068103171G, 068198171
38821480
051440
1257049, 32875429, 35017615
1005303, 95VW6734AA
| CITROËN | 0514.40 | |
| FORD | 1005303 | |
| FORD | 95VW6734AA | |
| OPEL | 97510800 | |
| RENAULT | 38821480 | |
| VOLVO | 1257049 | |
| VOLVO | 3287542-9 | |
| VOLVO | 32875429 | |
| VOLVO | 35017615 | |
| VOLKSWAGEN | 026103051A | |
| VOLKSWAGEN | 026103051B | |
| VOLKSWAGEN | 049103051D | |
| VOLKSWAGEN | 052103051 | |
| VOLKSWAGEN | 052103051A | |
| VOLKSWAGEN | 056103051D | |
| VOLKSWAGEN | 068103051A | |
| VOLKSWAGEN | 068103051G | |
| VOLKSWAGEN | 068103051P | |
| VOLKSWAGEN | 068103171G | |
| VOLKSWAGEN | 068198171 |
Zastosowanie Pierścień uszczelniający wału, wał korbowy 15037900 AJUSA w samochodach:
Opinie Klientów o Pierścień uszczelniający wału, wał korbowy 15037900 AJUSA:
Ajusa to hiszpańska firma, która zajmuje się produkcją części zamiennych do samochodów. Firma została założona w 1958 roku w Barcelonie. Początkowo firma zajmowała się produkcją uszczelek do silników. W latach 70-tych firma rozszerzyła swoją działalność o produkcję uszczelek do skrzyń biegów. W latach 80-tych firma rozszerzyła swoją działalność o produkcję uszczelek do zawieszeń. W latach 90-tych firma rozszerzyła swoją działalność o produkcję uszczelek do układów hamulcowych.