Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 893 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893 BOSCH

1 987 947 893 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 893
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893
1 987 947 893
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4 PK 800

numer części:

1 987 947 893

dostawca:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 800
nr EAN 3165141069365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK800) pasuje do: CITROEN C25, FIAT CROMA, SEDICI, HONDA CITY III, CIVIC V, CIVIC VI, CRX III, DOMANI, HR-V, INTEGRA, LOGO, KIA PRIDE, LANCIA THEMA, NISSAN PRIMERA 1.0-3.0 07.87-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893 producenta BOSCH

SUZUKI

1752161A10000, 1752161A00, 1752161A10, 1752185C11

FIAT

60565258

CITROËN

575076, 91541177

PEUGEOT

575076, 91541177

LANCIA

60565258

OPEL

9118367

HONDA

31110P2A003, 31110P2A004, 38920P01003, 38920PO1003

KIA

MB37615907

NISSAN

117202F000, 11720D4006, 11720D4016

SUBARU

1752161A00

SMART

0019930796, 0019934496

TOYOTA

9091602670, 9936400800, 9936450800

numery OEM:
ALFA ROMEO      60565258
AUSTIN      GFB 80795
CITROËN      5750 76
CITROËN      91 541 177
DAIHATSU      99364 00800 000
FIAT      60565258
GMC      9118367
HONDA      31110-P2A-003
HONDA      31110-P2A-004
HONDA      38920-P01-003
HONDA      38920-PO1-003
LANCIA      60565258
MAZDA      B301-15-907
MERCEDES-BENZ      001 993 07 96
MERCEDES-BENZ      001 993 44 96
MERCEDES-BENZ      A 001 993 07 96
MERCEDES-BENZ      A 001 993 44 96
NISSAN      11720 2F000
NISSAN      11720 D4006
NISSAN      11720 D4016
OPEL      9118367
PEUGEOT      5750 76
PEUGEOT      91 541 177
ROVER      GFB 80795
SUBARU      17521 61A00
SUZUKI      17521 61A10 000
SUZUKI      17521-61A00
SUZUKI      17521-61A10
SUZUKI      17521-85C11
TALBOT      5750 76
TOYOTA      90916 02670
TOYOTA      99364 00800
TOYOTA      99364 50800
VAUXHALL      9118367
CHEVROLET      17521 61A00
CHEVROLET      9118367
KIA      MB376 15907
MARUTI      17521 M61A10
SMART      001 993 07 96
SMART      001 993 44 96

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 893 BOSCH:

Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.