
| Długość [mm] | 1025,0 |
| nr EAN | 8021787511413 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A1025C DAYCO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
11231721408, 1718757, 1721408, 17214084
46510517
520007
4301066, 4337104, 4665641, 7580224, 7596397
950812, 975093
ETC7939
2400E8620A
8941079930, 8941109930, 8943821050, 8943821051
| ALFA ROMEO | 46510517 | |
| AUDI | 059119137 | |
| BMW | 11231721408 | |
| BMW | 1718757 | |
| BMW | 1721408 | |
| BMW | 17214084 | |
| CITROËN | 520007 | |
| FIAT | 4301066 | |
| FIAT | 4337104 | |
| FIAT | 4665641 | |
| FIAT | 7580224 | |
| FIAT | 7596397 | |
| FORD | 2400E8620A | |
| ISUZU | 8941079930 | |
| ISUZU | 8941109930 | |
| ISUZU | 8943821050 | |
| ISUZU | 8943821051 | |
| JAGUAR | C7898 | |
| MERCEDES-BENZ | 0049973992 | |
| NISSAN | 1172078201 | |
| ROVER | 563132 | |
| ROVER | ERC6504 | |
| ROVER | GFB168 | |
| SAAB | 713053 | |
| SAAB | 7310053 | |
| SAAB | 731053 | |
| TRIUMPH | 214303 | |
| VOLVO | 950812 | |
| VOLVO | 975093 | |
| VOLKSWAGEN | 076145107 | |
| VOLKSWAGEN | 76145107 | |
| VAG | 059119137A | |
| LAND ROVER | ETC7939 |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A1025C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A1025C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.