Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C8 (4A2) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.08-???) 245km » DC73675 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.08-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC73675 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC73675

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:NBK
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:35

Status produktu: Normal
Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:NBK
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:35

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC73675 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC73675 MAZDA MX-5 II (NB) 1.8, 1.9 08/00 - 03/05 TYŁ PRAWY
numery OEM:
MAZDA      N067-26-61X
MAZDA      N0672661X
MAZDA      N0Z7-26-98Z
MAZDA      N0Z72698Z
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC73675 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.