Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI (1997.07-2002.01) 125km » DC83123 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Furgon (2da, 2dd, 2dh) 2.8 Tdi (1997.07-2002.01) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC83123 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC83123

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:SUMITOMO
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:22
średnica [mm]:57
dla numeru OE:SUM

Status produktu: Normal
Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:SUMITOMO
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:22
średnica [mm]:57
dla numeru OE:SUM

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC83123 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 128.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC83123 MITSUBISHI SHOGUN / PAJERO PININ (H6_W, H7_W) 1.8, 1.8 GDI, 2.0 GDI 10/99 - PRZÓD PRAWY
numery OEM:
MITSUBISHI      MR449852

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC83123 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.