Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki SWIFT II sedan (AH, AJ) 1.0 (1994.01-2001.05) 53km » DSP414 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Ii Sedan (ah, Aj) 1.0 (1994.01-2001.05) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP414 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSP414 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

    Ocena:
numer części:

DSP414

Gwintowana złączka:16mm Hose Connection
Technika połączeń:M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Koła pasowe:z kołem pasowym
Tryb pracy:hydrauliczny
Ograniczenia producenta:Saginaw
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:143
Body type: Saginaw CB
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal
Gwintowana złączka:16mm Hose Connection
Technika połączeń:M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Koła pasowe:z kołem pasowym
Tryb pracy:hydrauliczny
Ograniczenia producenta:Saginaw
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:143
Body type: Saginaw CB
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP414 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 393.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOMAGANIA DSP414 OPEL OMEGA/SINTRA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP414 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.