Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSR1650L delco remy automotive europe

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1650L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

    Ocena:
numer części:

DSR1650L

Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla numeru OE:RF-YL8C-3550-FB
Technical Bulletin: TB85
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1650L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 830.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR1650L FORD TRANSIT CONNECT HYDRAULICZNA
numery OEM:
FORD      2T143A500AB
FORD      2T143A500AC
FORD      2T143A500AD
FORD      2T143A500AE
FORD      2T143A500AF
FORD      2T143A500AG

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1650L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.