
| dla średnicy wałka [mm] | 52 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Wysokość [mm] | 76 |
| Średnica bębna hamulcowego | 234 |
| Ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 5012759128404 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy BF427 DELPHI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
432009941R, 432022546R, 432023259R, 432026294R, 6001547703, 6001550811, 7700428821, 7700818346, 7700839322, 8200243735
432009941R, 432023259R, 432026294R, 6001547703, 6001550811, 7700839322, 8200243735
| RENAULT | 432009941R | |
| RENAULT | 432022546R | |
| RENAULT | 432023259R | |
| RENAULT | 432026294R | |
| RENAULT | 6001 547 703 | |
| RENAULT | 6001550811 | |
| RENAULT | 7700 428 821 | |
| RENAULT | 7700 818 346 | |
| RENAULT | 7700 839 322 | |
| RENAULT | 8200 243 735 | |
| DACIA | 432009941R | |
| DACIA | 432023259R | |
| DACIA | 432026294R | |
| DACIA | 6001547703 | |
| DACIA | 6001550811 | |
| DACIA | 7700839322 | |
| DACIA | 8200243735 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy BF427 DELPHI w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.