Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387412 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES10967-12B1 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
021906265R, 023906265C, 030906265AP, 030906265BD
021906265R, 030906265AP, 030906265BD
KJ0218861A, KJ0218861B
MAZDA | KJ02-18-861A | |
MAZDA | KJ02-18-861B | |
SEAT | 021 906 265R | |
SEAT | 030 906 265AP | |
SEAT | 030 906 265BD | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265R | |
VOLKSWAGEN | 023906265C | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265AP | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265BD |
Zastosowanie Sonda lambda ES10967-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES10967-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.