Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759407530 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES20348-12B1 DELPHI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
022906262AJ, 022906262BA, 022906262G, 06A906262AM, 06A906262BL, 06A906262K, 06A906262, 06A906262CH, 06A906265AJ, 07C906262AN, 07C906262AP, 07C906262BF, 07C906262BG, 07C906262C
022906262G, 06A906262, 06A906265AJ
06A906262AM, 06A906262K
06A906262BL, 06A906265AJ, 07C906262BG
AUDI | 06A 906 262AM | |
AUDI | 06A906262K | |
SEAT | 022906262G | |
SEAT | 06A906262 | |
SEAT | 06A906265AJ | |
SKODA | 06A906262BL | |
SKODA | 06A906265AJ | |
SKODA | 07C906262BG | |
VOLKSWAGEN | 022906262AJ | |
VOLKSWAGEN | 022906262BA | |
VOLKSWAGEN | 022906262G | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262AM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262BL | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262K | |
VOLKSWAGEN | 06A906262 | |
VOLKSWAGEN | 06A906262CH | |
VOLKSWAGEN | 06A906265AJ | |
VOLKSWAGEN | 07C906262AN | |
VOLKSWAGEN | 07C906262AP | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BF | |
VOLKSWAGEN | 07C906262BG | |
VOLKSWAGEN | 07C906262C | |
VAG | 06A 906 262AM | |
VAG | 06A 906 262BL | |
VAG | 06A 906 262K |
Zastosowanie Sonda lambda ES20348-12B1 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES20348-12B1 DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.