Numer WVA | 23334 23335 |
System hamulcowy | Continental |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Długość [mm] | 140 |
Długość 2 [mm] | 141 |
Wysokość [mm] | 57 |
Wysokość 2 [mm] | 57 |
Grubość 1 [mm] | 16 |
Grubość 2 [mm] | 16 |
nr EAN | 5012759281482 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP1868 DELPHI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
0004230230, 0034205120, 0044204420, 0054207920, 0054209320, 0054209420, 0064200120, 0074201020, 0074206720, 0074206820, 4420442067, A0004230230, A0034205120, A0044204420, A0054207920, A0054209320, A0054209420, A0064200120, A0074206720, A4420442067
MERCEDES-BENZ | 000 423 0230 | |
MERCEDES-BENZ | 003 420 5120 | |
MERCEDES-BENZ | 004 420 4420 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 7920 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 9320 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 9420 | |
MERCEDES-BENZ | 006 420 0120 | |
MERCEDES-BENZ | 0074201020 | |
MERCEDES-BENZ | 0074206720 | |
MERCEDES-BENZ | 0074206820 | |
MERCEDES-BENZ | 442 044 2067 | |
MERCEDES-BENZ | A000 423 0230 | |
MERCEDES-BENZ | A003 420 5120 | |
MERCEDES-BENZ | A004 420 4420 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 7920 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 9320 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 9420 | |
MERCEDES-BENZ | A006 420 0120 | |
MERCEDES-BENZ | A007 420 6720 | |
MERCEDES-BENZ | A442 044 2067 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP1868 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP1868 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.