
| Napięcie [V] | 11 |
| Zbieżność stożka | 93 |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,45 |
| Długość całkowita [mm] | 97,3 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 27 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613055298 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-648 DENSO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
J1985054090
1985005010, 1985054010, 1985054090, 1985054120, 1985054140, 1985054150, 8734320010, 9017904019
| TOYOTA | 19850-05010 | |
| TOYOTA | 19850-54010 | |
| TOYOTA | 19850-54090 | |
| TOYOTA | 19850-54120 | |
| TOYOTA | 19850-54140 | |
| TOYOTA | 19850-54150 | |
| TOYOTA | 87343-20010 | |
| TOYOTA | 90179-04019 | |
| VOLKSWAGEN | J1985054090 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-648 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-648 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.