Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel CORSA C (X01) 1.0 (F08, F68) (2000.09-2003.06) 58km » KD032 dolz
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.0 (f08, F68) (2000.09-2003.06) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ

KD032 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

02KD011, 02KD012, 02KD706, 05KD034, 06KD042, 06KD043, S314

numer części:

KD032

dostawca:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów190
Szerokość [mm]24,0
Liczba pasków1
dla numeru artykułuS314
nr EAN8430632500326
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
02KD011 Śruba koła pasowego
02KD012 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD034 Pasek rozrządu
06KD042 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD043 Rolka napinająca paska rozrządu
S314 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, 159, FIAT BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PUNTO 1.9D/2.4D 09.97-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD032 DOLZ:

Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.