Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0723 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0723 ELSTOCK

51-0723 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
632.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0723

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta HARRISON CVC5
Ø koła pasowego [mm] 115
Liczba rowków 7
Ilość oleju [ml] 150
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651418331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0723 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN QASHQAI I, X-TRAIL II, RENAULT GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, MEGANE II, MEGANE III, SCENIC II, SCENIC III 1.6-2.0D 09.05-

Kompresor, klimatyzacja 51-0723 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0723 producenta ELSTOCK

NISSAN

92600JD000, 92600JD700, 92600JD70B, 92600JD71A, 92600JD71B, 92600JD74A

RENAULT

7711368525, 8200356576, 8200669284, 8200855146

numery OEM:
NISSAN      92600-JD000
NISSAN      92600-JD700
NISSAN      92600-JD70B
NISSAN      92600-JD71A
NISSAN      92600-JD71B
NISSAN      92600-JD74A
RENAULT      7711368525
RENAULT      8200356576
RENAULT      8200669284
RENAULT      8200855146
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0723 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.