Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8V1, 8VK) S3 quattro (2016.07-2017.12) 290km » 87-0726 elstock
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) S3 Quattro (2016.07-2017.12) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-0726 ELSTOCK

87-0726 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-0726

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0726

dostawca:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-0726
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]315
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,2
nr EAN5704651295482
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0726 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI T. TERRACAN 2,5-2,9 CRDI/3,5 V6 4WD 01-06 PR
numery OEM:
HYUNDAI      58311-H1010
HYUNDAI      58311-H1A00
HYUNDAI      58311-H1A10
HYUNDAI      58360-H1010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0726 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0726 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.