Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen POLO VI (AW1, BZ1, AE1) 1.6 TDI (2017.11-???) 80km » 670033 era
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Vi (aw1, Bz1, Ae1) 1.6 Tdi (2017.11-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 670033 ERA

670033 Kompresor, klimatyzacja ERA
845.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

670033

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Ø koła pasowego [mm]112
Ilość oleju [ml]145
Olej do sprężarkiPAG 46
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a
SpecyfikacjaSanden type
nr EAN8053379550029
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 670033 ERA

Kompresor klimatyzacji pasuje do: IVECO DAILY IV; CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.2D-3.0D 04.02-
numery OEM:
CITROËN      6453 SV
CITROËN      6453 SW
FIAT      504005418
FIAT      504384357
FIAT      71721759
FIAT      71721760
FIAT      71781791
PEUGEOT      6453 SV
PEUGEOT      6453 SW
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 670033 ERA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.