| Napięcie [V] | 4,4 |
| Technika połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M9X1 |
| Rozmiar klucza | 9 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Długość całkowita [mm] | 156 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144747 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886031 ERA
| FIAT | 55200755 | |
| OPEL | 12 12 334 | |
| OPEL | 12 14 334 | |
| OPEL | 55 564 162 | |
| OPEL | 93 191 771 | |
| SAAB | 93 178 047 | |
| SAAB | 93 191 771 | |
| SUZUKI | 18550-79J80 | |
| SUZUKI | 18550-79J81 | |
| SUZUKI | 18550-79J81-000 | |
| FERRARI | 55200755 | |
| MASERATI | 55200755 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886031 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.