Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28971 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28971 FEBI BILSTEIN

28971 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:8 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1721, 6PK1722, 6PK1723, 6PK1724, 6PK1725, 6PK1726, 6PK1727, 6PK1728, 6PK1729, 6PK1730

numer części:

28971

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1725
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,176
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289715

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28971 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1725) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, AUDI A6 C4, CITROEN XANTIA, XANTIA/KOMBI, XM, FIAT SCUDO, PEUGEOT 605, SAAB 9-5 1.6D-2.5D 06.89-03.16

Pasek klinowy wielorowkowy 28971 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 28971 producenta FEBI BILSTEIN

FIAT

9654114480

PEUGEOT

5750W, 5750WS

AUDI

046903137M, 46903137M

CITROËN

5750M6, 5750M7, 5750W, 5750WS

ALFA ROMEO

55201363

numery OEM:
ALFA ROMEO      55201363
AUDI      046 903 137 M
AUDI      46 903 137 M
CITROËN      5750.M6
CITROËN      5750.M7
CITROËN      5750.W
CITROËN      5750.WS
FIAT      9654114480
PEUGEOT      5750.W
PEUGEOT      5750.WS

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28971 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.