
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Materiał uszczelnienia | papier |
| Materiał | Odlew aluminiowy |
| Liczba skrzydeł | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,530 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816393009 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 39300 FEBI BILSTEIN
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
1740051K00, 1740051K00000, 1740051K01000, 1740069L00, 1740069L00000, 1740069L01, 1740069L01000, 1740069L02, 17400M51K00, 17400M51K00000, 17400M67L00, 17400M67L00000, 17400M67L10, 17400M67L10000, 17400M67L20, 17400M67L20000
4709352, 4711508, 4711549
210104A00E, 210104A00F, 210104A01A, 210104A01E, 210104A01F
| NISSAN | 21010-4A00E | |
| NISSAN | 21010-4A00F | |
| NISSAN | 21010-4A01A | |
| NISSAN | 21010-4A01E | |
| NISSAN | 21010-4A01F | |
| OPEL | 47 09 352 | |
| OPEL | 47 11 508 | |
| OPEL | 47 11 549 | |
| SUZUKI | 17400-51K00 | |
| SUZUKI | 17400-51K00-000 | |
| SUZUKI | 17400-51K01-000 | |
| SUZUKI | 17400-69L00 | |
| SUZUKI | 17400-69L00-000 | |
| SUZUKI | 17400-69L01 | |
| SUZUKI | 17400-69L01-000 | |
| SUZUKI | 17400-69L02 | |
| SUZUKI | 17400-M51K00 | |
| SUZUKI | 17400-M51K00-000 | |
| SUZUKI | 17400-M67L00 | |
| SUZUKI | 17400-M67L00-000 | |
| SUZUKI | 17400-M67L10 | |
| SUZUKI | 17400-M67L10-000 | |
| SUZUKI | 17400-M67L20 | |
| SUZUKI | 17400-M67L20-000 | |
| VAUXHALL | 093194246 | |
| VAUXHALL | 095507393 | |
| VAUXHALL | 095507789 | |
| VAUXHALL | 93194246 | |
| VAUXHALL | 95507393 | |
| VAUXHALL | 95507789 | |
| MARUTI | 17400m67l20 |
Zastosowanie Pompa wodna 39300 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 39300 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.