Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda 3 (BL) 2.2 MZR CD (BL10) (2009.01-2013.10) 150km » H25948.0.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bl) 2.2 Mzr Cd (bl10) (2009.01-2013.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H25948.0.1 FTE automotive GmbH

H25948.0.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
fte H25948.0.1
Pompa hamulcowa H25948.0.1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H25948.0.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]25,4
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]32
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]60
Średnica otworu flanszy [mm]9
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM12x1
MateriałAluminium
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569423074
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H25948.0.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/25,4mm) pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      1047626
FORD      98VW2140AA
FORD      98VW2140CA
SEAT      7M0 611 019 A
SEAT      7M2 611 019 A
SEAT      7M4 611 019 A
VOLKSWAGEN      7M0 611 019 A
VOLKSWAGEN      7M2 611 019 A
VOLKSWAGEN      7M4 611 019 A

Zastosowanie Pompa hamulcowa H25948.0.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.