Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8V1, 8VK) 1.5 TFSI (2017.05-2017.12) 150km » RX309844A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.5 Tfsi (2017.05-2017.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX309844A0 FTE automotive GmbH

RX309844A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX309844A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX309845A0
nr EAN4028569499949
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8644003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833040 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8933010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX309844A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX309844A0 MERCEDES VANEO 02-05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      414 420 00 83
MERCEDES-BENZ      A 414 420 00 83
zamienniki:
24.3301-1701.7
brak
ATE
13012133185
brak
SBS
343452
brak
KAWE
38154000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX309844A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.