Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro (2006.01-2008.06) 140km » RX519816A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi Quattro (2006.01-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX519816A0 FTE automotive GmbH

RX519816A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX519816A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]51
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTOYOTA
parzyste numery artykułówRX519817A0
nr EAN4028569496894
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8645014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899044 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX519816A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX519816A0 TOYOTA COROLLA 87-01
numery OEM:
TOYOTA      47750-12310
TOYOTA      47750-12320
TOYOTA      47750-12350
TOYOTA      47750-12410
zamienniki:
ADT34823
brak
BLUE PRINT
PF10395
brak
LPR
1301214565
brak
SBS
341826
brak
KAWE
38148800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX519816A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.