Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 012 426-071 hella

Alternator 8EL 012 426-071 HELLA

8EL 012 426-071 Alternator HELLA
hella 8EL 012 426-071
Alternator 8EL 012 426-071
8EL 012 426-071
678.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1877IR

numer części:

8EL 012 426-071

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 49
Liczba rowków 7
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300499599

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 426-071 HELLA

Alternator (14V, 150A) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, LAGUNA II, MASTER II, MEGANE, MEGANE II 1.9D/2.2D/2.5D 12.97-

Alternator 8EL 012 426-071 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Alternator 8EL 012 426-071 producenta HELLA

OPEL

4416689, 4434149, 93189013, 93198275

RENAULT

8200251006, 8200660022

NISSAN

2310000Q0H

numery OEM:
NISSAN      23100-00Q0H
OPEL      44 16 689
OPEL      44 34 149
OPEL      93189013
OPEL      93198275
RENAULT      82 00 251 006
RENAULT      82 00 660 022
VAUXHALL      44 16 689
VAUXHALL      44 34 149
VAUXHALL      93189013
VAUXHALL      93198275
INFINITI      23100-00Q0H

Zastosowanie Alternator 8EL 012 426-071 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.