Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 8FT 351 198-611 hella

Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 198-611 HELLA

8FT 351 198-611 Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

8FT 351 198-611

dostawca:

HELLA

nr EAN 4045621318642

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 198-611 HELLA

OSUSZACZ KLIM HELLA/MAHLE 70818452/8FT351198611 OPEL
numery OEM:
OPEL      13106001
OPEL      16 18 304
OPEL      93177218
VAUXHALL      13106001
VAUXHALL      16 18 304
VAUXHALL      93177218
HOLDEN      13106001
HOLDEN      16 18 304
HOLDEN      93177218

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 198-611 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 198-611 HELLA:

Andrzej, Brwinów
2020-05-12
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.