Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5008 janmor

Cewka zapłonowa JM5008 JANMOR

JM5008 Cewka zapłonowa JANMOR
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5008

dostawca:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,237
nr EAN 5902925203618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5008 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5008 NISSAN OPEL RENAULT

Cewka zapłonowa JM5008 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Cewka zapłonowa JM5008 producenta JANMOR

RENAULT

7700107177, 7700113357, 7700875000, 8200154186, 8200208611, 8200380267, 8200405098, 8200568671, 8200765882

OPEL

4408389, 4413233, 91159996

NISSAN

2244800QAA, 2244800QAC, 2244800QAE, 224486N011

numery OEM:
NISSAN      22448-00QAA
NISSAN      22448-00QAC
NISSAN      22448-00QAE
NISSAN      22448-6N011
OPEL      4408389
OPEL      4413233
OPEL      91159996
RENAULT      7700107177
RENAULT      7700113357
RENAULT      7700875000
RENAULT      8200154186
RENAULT      8200208611
RENAULT      8200380267
RENAULT      8200405098
RENAULT      8200568671
RENAULT      8200765882
VAUXHALL      4408389
VAUXHALL      4413233
VAUXHALL      91159996

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5008 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5008 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.