Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Maybach 62 (V240) 5.5 (240.178) (2002.09-2012.12) 551km » BC-811 japanparts
wybrany samochód: 
Maybach 62 (v240) 5.5 (240.178) (2002.09-2012.12) 551km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-811 JAPANPARTS

BC-811 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-811
Cięgło, hamulec postojowy BC-811
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

BC-811

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
nr EAN8033001796094
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-811 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-811
numery OEM:
SUZUKI      45048-84C00-LCP
SUZUKI      4504800000
SUZUKI      4504884C00
SUZUKI      4504884C00000

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-811 JAPANPARTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.