Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (2004.09-???) 207km » BC-H07 japanparts
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 3.0 V6 (rexfuf) (2004.09-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-H07 JAPANPARTS

BC-H07 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-H07
Cięgło, hamulec postojowy BC-H07
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-H07

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1493/1295 mm
nr EAN8033001791211
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-H07 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-H07
numery OEM:
HYUNDAI      5977025200
HYUNDAI      5977025200DS
KIA      5977025200

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-H07 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.