Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CB HORNET CB 600 F Hornet (PC36) (2002.01-2004.12) 34km » CMP2081100 japanparts
wybrany samochód: 
Honda Cb Hornet Cb 600 F Hornet (pc36) (2002.01-2004.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja CMP2081100 JAPANPARTS

CMP2081100 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

    Ocena:
numer części:

CMP2081100

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]110
Napięcie [V]12
Czynnik chłodniczyR 134a
Ograniczenia producentaHyundai
ID kompresoraHS11
Liczba rowków4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP2081100 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP2081100
numery OEM:
HYUNDAI      9770102000
HYUNDAI      9770102010
HYUNDAI      9770102200
HYUNDAI      9770102300
HYUNDAI      9770102310
HYUNDAI      9770105500
zamienniki:
TSP0155223
brak
DELPHI
8200K013
brak
VAN WEZEL
CMP2081100
brak
ASHIKA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP2081100 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.