Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V (1998.10-2004.11) 131km » KDK-217 japanparts
wybrany samochód: 
Ford Focus I (daw, Dbw) 2.0 16v (1998.10-2004.11) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-217 JAPANPARTS

KDK-217 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-217
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-217
KDK-217
558.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KDK-217

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Ilość ogniw łańcucha174
nr EAN8052553079523
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-217 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-217
numery OEM:
TOYOTA      13506-31010
TOYOTA      13507-31010
TOYOTA      13521-31010
TOYOTA      13523-31010
TOYOTA      13530-31030
TOYOTA      13540-31010
TOYOTA      1354031011
TOYOTA      13550-31010
TOYOTA      13559-31010
TOYOTA      13560-31010
TOYOTA      13561-31010
TOYOTA      13562-31010

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-217 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.