Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro (1990.09-1992.09) 220km » 1121530 kraft automotive
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) S2 Quattro (1990.09-1992.09) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 1121530 KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1121530

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Wymagana ilość1
MateriałGuma
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Numer seryjny1121530
nr EAN5901159074261
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 1121530 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
OPEL      06 38 737
OPEL      0638 737
OPEL      6 38 737
OPEL      638 737
OPEL      90 501 526
OPEL      90501526
VAUXHALL      90501526

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 1121530 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 1121530 KRAFT AUTOMOTIVE:

Sandra, Blizne Łaszczyńskiego
2021-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.