Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) 2.0 TSI 4motion (2018.11-???) 280km » 4223007 kraft automotive
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Alltrack B8 Variant (3g5, Cb5) 2.0 Tsi 4motion (2018.11-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 4223007 KRAFT AUTOMOTIVE

4223007 Sworzeń wahacza KRAFT AUTOMOTIVE
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4223007

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny4223007
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 4223007 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FIAT      46779293
FIAT      46842581
FIAT      7081835
FIAT      7082812

Zastosowanie Sworzeń wahacza 4223007 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 4223007 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wojciech, Swarożyn
2020-10-20
 5/5
dobrej jakości produkt - uwag brak
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.