Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4300660 kraft automotive

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300660 KRAFT AUTOMOTIVE

4300660 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny KRAFT AUTOMOTIVE
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4300660

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Numer seryjny 4300660
nr EAN 5901159100236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300660 KRAFT AUTOMOTIVE

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300660 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300660 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

VOLKSWAGEN

701419822C, partof702419803A, partof702419804A

numery OEM:
VOLKSWAGEN      701419822C
VOLKSWAGEN      part of 702419803A
VOLKSWAGEN      part of 702419804A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300660 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.