Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 60 TFSI e quattro (2019.10-???) 449km » 1618 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 60 Tfsi E Quattro (2019.10-???) 449km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1618 LPR

1618 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1618, P21663

numer części:

1618

producent:

LPR

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
otwór Ø [mm]23,81
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532022559
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1618 LPR

numery OEM:
HONDA      46100SE1003
HONDA      46100SK7003
zamienniki:
M 28 032
brak
BREMBO
4007306
brak
GIRLING
822603
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1618 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1618 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.