Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1863 lpr

Pompa hamulcowa 1863 LPR

1863 Pompa hamulcowa LPR

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1863, P02685

numer części:

1863

dostawca:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532023860

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1863 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: AUDI 80 B2, 80 B3, 90 B2, COUPE B2; VW PASSAT B1, PASSAT B2, SANTANA 1.3-2.2 08.78-10.91
numery OEM:
AUDI      322611019
AUDI      811611019P
AUDI      811611019Q
VOLKSWAGEN      322611019
VOLKSWAGEN      811611019PQ
VOLKSWAGEN      811611019Q
zamienniki:
39-0161
brak
KAGER
M 85 019
brak
BREMBO
FHM1264
brak
FERODO
4005110
brak
GIRLING
4005178
brak
GIRLING
824750
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1863 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1863 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.