Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI (2013.05-2017.03) 105km » 1879 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.6 Tdi (2013.05-2017.03) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1879 LPR

1879 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1879, P10711

numer części:

1879

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032532024034
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1879 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.4-2.0 08.84-01.05
numery OEM:
OPEL      558058
VAUXHALL      90297376
zamienniki:
H22956.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 59 027
brak
BREMBO
FHM606
brak
FERODO
4006179
brak
GIRLING
823652
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1879 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1879 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.