Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4169 lpr

Cylinderek hamulcowy 4169 LPR

4169 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4169
Cylinderek hamulcowy 4169
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4169, C08051

numer części:

4169

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
otwór Ø [mm] 17,46
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532011133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4169 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD USA PROBE I, PROBE II KIA CERATO, CERATO I, RIO II MAZDA 323 C IV, 323 C V, 323 F IV, 323 F V, 323 P V, 323 S IV, 323 S V 1.3-3.0 03.83-12.11

Cylinderek hamulcowy 4169 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4169 producenta LPR

MAZDA

81326610D, 853126010, 853233710, 853233990B, B21H26610, B21H26610A, B22M26610, GJ2126251C, GJ2126610, GJ2126610A, GJ2126610B, GJ2126610C

numery OEM:
FORD      3728117
MAZDA      81326610D
MAZDA      853126010
MAZDA      853233710
MAZDA      853233990B
MAZDA      B21H26610
MAZDA      B21H26610A
MAZDA      B22M26610
MAZDA      GJ2126251C
MAZDA      GJ2126610
MAZDA      GJ2126610A
MAZDA      GJ2126610B
MAZDA      GJ2126610C

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4169 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4169 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.