Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI (2001.08-2005.01) 155km » 5004 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi (2001.08-2005.01) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5004 LPR

5004 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5004
Cylinderek hamulcowy 5004
5004
lpr 5004 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5004 lpr
Cylinderek hamulcowy 5004 lpr
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C16395

numer części:

5004

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
System hamulcowyTRW
Rozstaw śrub mocujących [mm]31,8
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532017593
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5004 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: VOLVO 440, 460, 480 FSO POLONEZ II, POLONEZ III 1.4-2.0 04.86-03.02
numery OEM:
VOLVO      3343438
VOLVO      33434382
VOLVO      33434384
FSO      063585
FSO      63585

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5004 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5004 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.