Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5200 lpr

Cylinderek hamulcowy 5200 LPR

5200 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5200
Cylinderek hamulcowy 5200
5200
lpr 5200 Cylinderek hamulcowy
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 9 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5200, C29515

numer części:

5200

producent:

LPR

Materiał Aluminium
System hamulcowy NISSIN
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
nr EAN 8032532019160
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5200 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: DAIHATSU CHARADE II, CHARADE III, CHARADE IV 1.0-1.6 10.83-01.01

Cylinderek hamulcowy 5200 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5200 producenta LPR

DAIHATSU

4757087704, 4757087704000, 4757087709, 4757087709000

numery OEM:
DAIHATSU      4757087704
DAIHATSU      4757087704000
DAIHATSU      4757087709
DAIHATSU      4757087709000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5200 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5200 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.