Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP541 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP541 LUCAS ELECTRICAL

ACP541 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
860.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP541

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU14C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:125
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP541 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP541 12V AUDI

Kompresor, klimatyzacja ACP541 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP541 producenta LUCAS ELECTRICAL

AUDI

4F0260805AB, 4F0260805AF, 4F0260805H, 4F0260805R, 8E0260805BC, 8K0260805A, 8K0260805D, 8K0260805G, 8K0260805K, 8K0260805P

numery OEM:
AUDI      4F0260805AB
AUDI      4F0260805AF
AUDI      4F0260805H
AUDI      4F0260805R
AUDI      8E0260805BC
AUDI      8K0260805A
AUDI      8K0260805D
AUDI      8K0260805G
AUDI      8K0260805K
AUDI      8K0260805P

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP541 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.