Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP672 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP672 LUCAS ELECTRICAL

ACP672 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
918.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Wtorek
:7 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

ACP672

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7V16
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP672 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP672 12V CITROEN

Kompresor, klimatyzacja ACP672 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP672 producenta LUCAS ELECTRICAL

CITROËN

6453TA, 6453TC, 6453VC, 6453VE, 6453YW, 9655229080, 9659749480, 9672867380, 9686061980, 9686062080

numery OEM:
CITROËN      6453.TA
CITROËN      6453.TC
CITROËN      6453.VC
CITROËN      6453.VE
CITROËN      6453.YW
CITROËN      6453TA
CITROËN      6453TC
CITROËN      6453VC
CITROËN      6453VE
CITROËN      6453YW
CITROËN      9655229080
CITROËN      9659749480
CITROËN      9672867380
CITROËN      9686061980
CITROËN      9686062080

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP672 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.