
| Średnica [mm] | 228 |
| Ilość zębów | 26 |
| Techniczny numer informacyjny | UDF |
| nr EAN | 4005108425195 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza sprzęgła 323 0197 12 LuK - Aftermarket Service oHG
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
0132504803, A0132504803
| MERCEDES-BENZ | 013 250 48 03 | |
| MERCEDES-BENZ | 0132504803 | |
| MERCEDES-BENZ | A 013 250 48 03 | |
| MERCEDES-BENZ | A0132504803 |
Zastosowanie Tarcza sprzęgła 323 0197 12 LuK - Aftermarket Service oHG w samochodach:
LUK jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1965 roku. Od samego początku swojej działalności firma skoncentrowała się na produkcji sprzęgieł, a później kół dwumasowych, co pozwoliło jej stać się jednym z najważniejszych dostawców tego typu produktów na świecie.
Obecnie, LUK oferuje szeroką gamę produktów, w tym sprzęgła, koła dwumasowe, elementy układów napędowych i kierowniczych. Firma posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Meksyku i Chinach, dzięki czemu jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
LUK jest częścią grupy Schaeffler, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych i technologii komponentów. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LUK jest w stanie oferować swoim klientom innowacyjne produkty i rozwiązania.
Koncern LUK jest zaangażowany jest w ciągły rozwój i ulepszanie swoich produktów, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.
Podsumowując, LUK jest cenionym producentem części samochodowych, oferującym wysokiej jakości produkty i innowacyjne rozwiązania. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej i silnej pozycji w branży, LUK jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków.