Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355013 magneti marelli

Sonda lambda 466016355013 MAGNETI MARELLI

466016355013 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355013
Sonda lambda 466016355013
466016355013
130.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM013

numer części:

466016355013

producent:

MAGNETI MARELLI

Opór [Ohm] 2,1
Liczba przewodów 4
Długość [mm] 300
Ilość przewodów 4
Długość przewodu [mm] 300
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063760063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355013 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 300mm) pasuje do: AUDI A4 B5, BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67), 8 (E31), X3 (E83), X5 (E53), Z3 (E36) 1.0-5.4 02.93-

Sonda lambda 466016355013 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Sonda lambda 466016355013 producenta MAGNETI MARELLI

BMW

11781433075, 11781742050

LAND ROVER

MHK000210

numery OEM:
BMW      11 78 1 433 075
BMW      11 78 1 742 050
LAND ROVER      MHK000210

Zastosowanie Sonda lambda 466016355013 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.