
| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 570 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063970097 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355018 MAGNETI MARELLI
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1628HN, 467780, 96229975
1628HN, 9635978580
| CITROËN | 1628HN | |
| CITROËN | 4677 80 | |
| CITROËN | 96229975 | |
| PEUGEOT | 1628 HN | |
| PEUGEOT | 9635978580 |
Zastosowanie Sonda lambda 466016355018 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.