Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355070 magneti marelli

Sonda lambda 466016355070 MAGNETI MARELLI

466016355070 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355070
Sonda lambda 466016355070
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM070

numer części:

466016355070

producent:

MAGNETI MARELLI

Liczba przewodów 4
Ilość przewodów 4
Opór [Ohm] 9
Długość [mm] 345
Długość przewodu [mm] 345
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063855912

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355070 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 345mm) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX, S-MAX, FORD USA MUSTANG 1.4-4.6 08.02-

Sonda lambda 466016355070 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Sonda lambda 466016355070 producenta MAGNETI MARELLI

FORD

1306214, 1322705, 1351337, 3M519F472BA, 3M519F472BB, 3M519F472BC

numery OEM:
FORD      1306214
FORD      1322705
FORD      1351337
FORD      3M519F472BA
FORD      3M519F472BB
FORD      3M519F472BC

Zastosowanie Sonda lambda 466016355070 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.