Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802001546904 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802001546904 MAGNETI MARELLI

802001546904 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802001546904
Korpus przepustnicy 802001546904
802001546904
magneti marelli 802001546904 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802001546904 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802001546904 magneti marelli
556.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.
:7 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

SMR00101, SMR00102Y

numer części:

802001546904

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063637426

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001546904 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I, TWINGO I 1.0/1.2 01.01-

Korpus przepustnicy 802001546904 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Korpus przepustnicy 802001546904 producenta MAGNETI MARELLI

RENAULT

7701051585, 8200065648, 8200067219, 8200166869, 8200166870

numery OEM:
RENAULT      7701051585
RENAULT      8200065648
RENAULT      8200067219
RENAULT      8200166869
RENAULT      8200166870
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001546904 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001546904 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.