Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1288 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1288 000P MAHLE

ACP 1288 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 1288 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1288 000P
ACP 1288 000P
mahle ACP 1288 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1288 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1288 000P mahle

    Ocena:
numery handlowe:

351322051, 70817965, 8FK 351 322-051

numer części:

ACP 1288 000P

dostawca:

MAHLE

ID kompresora DCS-17IC
Ograniczenia producenta Valeo
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 100
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635038300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1288 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, SAAB 9-5 1.9D/2.0D 09.05-11.11
numery OEM:
ALFA ROMEO      50510966
ALFA ROMEO      60693331
ALFA ROMEO      71787477
ALFA ROMEO      71787479
ALFA ROMEO      71793484
ALFA ROMEO      71793486
FIAT      0060693331
FIAT      50510966
FIAT      60693331
FIAT      71787477
FIAT      71787479
FIAT      71793484
FIAT      71793486
SAAB      12756725
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1288 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.