Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 141 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S MAHLE

ACP 141 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 141 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S
ACP 141 000S
mahle ACP 141 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S mahle
1,076.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 84.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:9 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

351322651, 72440577, 8FK 351 322-651, ACP 141, ACP 141 000P

numer części:

ACP 141 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora DCS-17EC
Ograniczenia producenta Valeo
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 125
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4009026970393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT LAGUNA, LAGUNA III, LATITUDE 1.5D/1.6 10.07-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S producenta MAHLE

RENAULT

8200898810C, 8200720417, 8200898810

numery OEM:
RENAULT      82 00 898 810-C
RENAULT      8200720417
RENAULT      8200898810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 141 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.